به گزارش ایسنا، سید ابوالفضل موسوی پور در مورد ایجاد دوربرگردانهای غیر همسطح در تهران گفت: ایجاد دوربرگردانهای غیر هم سطح چه به صورت زیرگذر یا رو گذار استاندارد است و مسیر عبوری را قطع نمی کند اما در بزرگراههای فعلی دور گرد استاندارد نیست و بریدگی است چراکه وقتی راننده در لاین سرعت دور میزند، بلافاصله در لاین سرعت جهت مخالف قرار می گیرد و راننده سه لاین را باید قطع کند تا در لاین کندرو قرار گیرد.
وی با بیان اینکه این اتفاق حادثه ساز است چراکه سرعتها در بزرگراه بالا است و شاهد بروز تصادف بودیم گفت: رویه اصلاح این اتفاق ایجاد تقاطعهای غیر همسطح است و حذف دوربرگردانهای همسطح بزرگراهها آغاز شده که قابل تقدیر است.
انتهای پیام