به گزارش ایسنا، علیرضا اسفراینی نژاد با اشاره به این نکته که مساحت ۲۵ کیلومتری از این بزرگراه ترانزیتی بطور رفت و برگشت در این منطقه واقع و همین گستردگی موجب شده تا حجم قابل توجهی از اقدامات زیر ساختی این حوزه در آن متمرکز شود، اظهار کرد: طی برنامهریزی مدون از اواخر خرداد سال جاری، عملیات جابجائی نیوجرسیهای بتنی با نوارهای گاردریلی که بعضا در طول شبانه روز بر اثر برخورد وسائط نقلیه کارائی اولیه خود را از دست داده و یا در شب هنگام مورد سرقت قرار گرفته می شوند، آغاز شده است.
وی ادامه داد: عملیات جابجائی نیوجرسی های بتنی با نوارهای گاردریلی حاشیه و یا رفیوژ میانی محور بزرگراهی با مشارکت سازمان حمل و نقل وترافیک، شرکت عرف ایران و معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه ۱۸ در دست انجام بوده و تا کنون تعداد ۷۱۸ نیوجرسی به متراژ ۴۲۷۶متر طول نصب شده و کار در دیگر نقاط انجام خواهد شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸، به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۸ تهران، نقاط استراتژیک و خطر سازی نظیر کندروی شرق به غرب و بالعکس قبل و بعد از پل اتوبان ساوه، باند تندروی شرق به غرب، ورودی اتوبان ساوه، کندروی شرق به غرب بعد از پل چهاردانگه، غرب به شرق بعد از پل اتوبان ساوه، ورودی بلوار مهتدی، رمپ ورودی شرق به غرب و بالعکس اتوبان ساوه در محور بزرگراهی آزادگان تا کنون تحت پوشش این عملیات قرار گرفته تا علاوه بر ارتقاء ایمنی وسائط نقلیه، شاهد کاهش درصد سرقت نوارهای گاردریلی باشیم.
انتهای پیام