شهردار تبریز:

تکریم ارباب رجوع خطوط قرمز شهرداری تبریز است

شهردار تبریز تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان را جزو خطوط قرمز شهرداری دانست و گفت: روند خدمات‌دهی و پاسخگویی مدیران و کارکنان شهرداری تبریز به شهروندان به صورت مستمر رصد می‌شود و در صورت بروز هرگونه قصور برابر قانون برخورد می‌شود.

یعقوب هوشیار طی بازدیدی سرزده از واحدهای مختلف معاونت‌های شهرسازی و معماری و همچنین مالی و اقتصادی مناطق ۶ و ۱۰ در جریان روند خدمات‌دهی به شهروندان قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت معاونت‌های شهرسازی و معماری و همچنین مالی و اداری در مناطق دهگانه خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان شاغل در معاونت شهرسازی و معماری مناطق دهگانه باید در حداقل زمان پاسخگوی شهروندان بوده و خدمات ارائه شده را تسهیل کنند.

وی همچنین در دیدار با کارکنان این دو منطقه از شهرداری تبریز، در خصوص روند خدمات‌دهی به شهروندان گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز در ادامه به شهرداران مناطق دستور داد بخشی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنند.

وی همچنین به بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی پرداخت و بر تسریع پروژه‌ها تأکید کرد.

وی در بازدید دیگر خود از سازمان مدیریت پسماندهای شهری بر اهمیت آمادگی کامل نیروهای خدماتی و تجهیزات زمستانی این سازمان تأکید کرد.

هوشیار محلول‌پاشی را مهم‌ترین دستاورد زیست‌محیطی دوره فعلی مدیریت شهری دانست و در این خصوص مطرح کرد: نیروهای خدمات شهری باید از اولین ساعات بارش‌های پیش‌رو، برف‌روبی و محلول‌پاشی معابر و محلات شهر را با اولویت معابر اصلی آغاز کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی از ماشین‌آلات سنگین، تجهیزات برف‌روب و محلول‌پاش سازمان مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تبریز بازدید و بر آمادگی کامل مجموعه معاونت محیط‌ زیست و خدمات شهری تأکید کرد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۶ دی ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403100604481
  • خبرنگار :