مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

سلامت رفتار سازمانی افزایش رضایتمندی شهروندان را در پی دارد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان بر نظارت مستمر برای پیشگیری از جرم و تامین سلامت اداری تاکید کرد و گفت: اجرای دقیق راهبردهای پیشگیرانه در گسترش سلامت رفتار سازمانی موجب افزایش رضایت‌مندی شهروندان با محور اجرایی کردن مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری است.

روح‌الله خدابنده‌لو امروز (یکشنبه ۲ دی ماه) در جلسه استانی سلامت اداری که با حضور مدیران و کارشناسان این اداره برگزار شد، نظارت بر نحوه عملکرد و خدمات‌دهی مراکز تحت نظارت را از ضروریات بیان کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جلسات آموزشی، آشنایی با قوانین و مقررات است که باید در همه امور به کار بگیریم.

وی آشنایی با قوانین را از عناصر مهم کار کردن دانست و بیان کرد: کنترل و کاهش فساد و سالم‌سازی مجموعه، تقویت شناخت و جلب اعتماد و حمایت عمومی از برنامه‌های ضد فساد، ترویج و نهادینه کردن تفکر و عمل پیشگیرانه در حیطه مسئولیت سالم‌سازی دستگاه از چشم‌انداز ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد است. 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزایش بهره‌وری و میزان اثربخشی و کارایی دستگاه‌ها، شفاف‌سازی قوانین، مقررات، فرآیندها و عملکرد در بخش خدمات، پاسخ‌گویی بدون تبعیض همه دستگاه‌ها به درخواست خدمات مراجعان، حاکمیت قانون بر عملکرد همه دستگاه‌ها و تعامل بین آنها و خدمت‌گیرندگان و ... را از اهداف قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد عنوان کرد.

خدابنده‌لو خاطرنشان کرد: علاوه بر نظارت‌های درون سازمانی که از طریق کارشناسان حوزه‌های تخصصی در سطوح شهرستان، استان و کشور انجام می‌شود، مراجع ذی‌صلاح برون‌سازمانی نظیر اداره بازرسی، دستگاه قضایی و ... نیز در راستای ارزیابی نوع خدمات و فعالیت‌ها به صورت متناوب بر عملکرد مراکز و موسسات نظارت دارند.

وی مسئول یادآور شد: همه شهروندان می‌توانند با شماره ۱۴۸۲ به صورت رایگان و بدون پیش شماره تماس گرفته و بهزیستی را در امر نظارت و ارتقای کیفی ارائه خدمات یاری رسانند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲ دی ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403100201127
  • خبرنگار : 50534