توسعه فیبرنوری در جهت افزایش رضایت کاربران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: با ارائه سرویس های جدید و توسعه خدمات مبتنی بر فیبرنوری، سعی می کنیم، هم رضایت مشتریان را کسب و هم مشکلات انباشته شرکت را برطرف کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از سیتنا، محمد جعفرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو اختصاصی با سیتنا در حاشیه نشست خبری نمایشگاه تلکام پیرامون اولویت های مدیریتی این شرکت در جهت اصلاح ساختارها، گفت: حل مشکلات باید با توسعه خدمات و سرویس ها اتفاق بیافتد،

وی ادامه داد: ما نیز در شرکت مخابرات این موضوع را در دستورکار قرار داده ایم و انشالله با ارائه سرویس های جدید و توسعه خدمات مبتنی بر فیبرنوری، سعی می کنیم هم رضایت مشتریان را کسب کنیم و هم مشکلات انباشته شرکت را برطرف کنیم.

وی در عین حال تاکید کرد: این موضوع نیازمند این است که همه آحاد و بخش های مختلف صنعت کمک کنند تا مشکلات برطرف گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۲۰ آذر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403092014588
  • خبرنگار :