به گزارش ایسنا، براساس اعلام سازمان راهداری، میزان تماس ها با سامانه ۱۴۱ در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش یافته است.
بیشترین سهم تماس ها نیز مربوط به استان مازندران با ۳۴ درصد، تهران با ۳۰ درصد و البرز با ۶ درصد ثبت شده است.
در آبان ماه امسال در مجموع ۱۱۱ هزار و ۱۸۷ تماس تلفنی در بخش پاسخگویی (ستادی و استانی) با سامانه ۱۴۱ برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲، رشد یک درصدی را نشان میدهد.
از این مجموع سهم بخش پاسخگویی ستاد به تماسهای این سامانه، با ۵۰ هزار و ۸۴۰ تماس معادل ۴۶ درصد مجموع تماسها بوده و در بخش استانی با ۵۴ درصد پاسخگویی به تماسها، مجموعأ ۶۰ هزار و ۳۴۷ تماس برقرار شده است.
مجموع بازدید کاربران از وبسایت ۱۴۱، در آبان ماه امسال یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۷۹۹ بازدید بوده است. بازدید کاربران در این بازه زمانی افزایش ۱۳۴ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان میدهد، همچنین در این بازه زمانی، ۲۰۳ هزار و ۵۴ بازدید کاربران از اپلیکیشن ۱۴۱ به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲، افزایش ۱۵ درصدی را نشان میدهد.
مجموع پیامکهای ارسالی به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ در آبان ماه امسال ۳۹ هزار و ۳۶۳ پیامک بوده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۷ درصدی را نشان میدهد.
سامانه ۱۴۱ سامانهای برای اطلاع رسانی به مسافران در مورد آخرین وضعیت راهها، رخدادهای جادهای، مسیر و مسافت بین شهری است.
انتهای پیام