مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان:

خدمات شهرداری در اپلیکشین «اصفهان من» ارائه می‌شود

خدماتی همچون گردشگری، رفاهی، فرهنگی و حمل و نقل عمومی در قالب برنامه «اصفهان من» به مخاطبان ارائه می‌شود. «طرح اصفهان من +۲۲۰» شامل ۱۵۰ خدمت شهروندی، ۱۴ زیرساخت، ۴۴ امکانات فنی و ۱۲ خدمت سازمانی است که در این شهر راه‌اندازی شد.

سعید فردانی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان، امروز سه‌شنبه (۶آذرماه) در نشست خبری معرفی و رونمایی از «طرح اصفهان من +۲۲۰» که در سالن اجتماعات باغ زرشک برگزار شد، اظهار کرد: در دورانی هستیم که سرعت تغییرات بسیار بالا است. باید در این تغییرات، شاهد تحول باشیم. شاخص‌های رضایت مردم و نیاز به شفافیت یکی از دلایل اصلی فعالیت و ارائه خدمات در فضای مجازی است. فضای هوشمندسازی یک هدف ثابت نیست، بلکه یک رویکرد است. شهرداری اصفهان در سال‌های اخیر این هوشمندسازی را در دو بعد محصول و ملموس معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از این محصولات اپلیکیشن «اصفهان من» است، ادامه داد: این اپلیکشین بستری است که خدمات شهرداری، اطلاعات سطح شهر و رویدادهای شهری را به مردم ارائه می‌کند. درواقع این محصول با رویکرد ارائه خدمات در فضای مجازی راه‌اندازی شده که حدود ۷هزار نفر از آن استفاده می‌کنند؛ سرویسی که هنوز به‌صورت رسمی اطلاع‌رسانی نشده بود، این نشان‌دهنده استقبال بی‌نظیر مردم از این اپلیکیشن است.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: دومین محصول، پلتفرم شهر هوشمند است. هوشمندسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، آبیاری فضای سبز و نظارت تصویری در شهر هوشمند در این اپلیکیشن انجام می‌شود. ساخت این اپلیکیشن با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان اصفهانی انجام شده است.

فردانی با اشاره به اینکه اپلیکیشن مذکور برای اولین ‌بار  به‌صورت یکپارچه در کشور ارائه می‌شود، توضیح داد: یکپارچگی برای تمام سرویس‌ها ویژگی خاص این اپلیکیشن است. «طرح اصفهان من +۲۲۰» شامل ۱۵۰ خدمت شهروندی، ۱۴ زیرساخت، ۴۴ امکانات فنی و ۱۲ خدمت سازمانی است. خدماتی همچون گردشگری، رفاهی، فرهنگی و حمل و نقل عمومی در قالب برنامه «اصفهان من» به مخاطبان ارائه می‌شود.

وی درخصوص اینکه این اپلیکیشن، مخاطب‌محور است، خاطرنشان کرد: این طرح، شهرداری محور نیست. مخاطبان این اپلیکیشن، شهروندان، گردشگران، ارباب‌رجوع، پیمانکاران، کارکنان شهرداری و ارگان‌ها هستند. اپلیکیشن از دو قسمت اصلی زیرساخت و سرویس تشکیل شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۶ آذر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403090604235
  • خبرنگار : 50653