پیگیری بیش از ۶۰ هزار تماس با شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از ثبت و پیگیری بیش از ۶۰ هزار تماس در مرکز CRM آب و فاضلاب استان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه خبر داد.

ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در شرکت آب و فاضلاب استان  با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی پرسنل CRM اکیپ‌های امدادی آب و فاضلاب، شکستگی در شبکه را بیشترین تماس ثبت شده در حوادث آب عنوان کرد و گفت: تعداد ۱۴۰۰۰ پرونده در زمینه حادثه آب در سامانه CRM ثبت و پیگیری و رفع اتفاق شده است.

او به ثبت و پیگیری ۳۰۰ فقره حادثه فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین حوادث ثبت شده در بخش فاضلاب شامل انسداد سیفون و پس زدگی و نشست مسیر تاسیسات فاضلاب است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و بارش‌های پیش رو چنانچه آب پشت بام به شبکه فاضلاب شهری متصل می‌باشد مشترکین باید نسبت به جداسازی و استانداردسازی شبکه داخلی اقدام نموده تا از پس زدگی و ایجاد خسارت جلوگیری شود.

عالی اظهار داشت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل خدمات فروش و پس از فروش، ثبت و پیگیری حوادث، شکایات و تماسهای راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی ۱۲۲ و مرکز CRM دریافت نمایند.

همچنین با نصب اپلیکیشین باشگاه مشتریان کلیه درخواست‌های خود را در به صورت آنلاین ثبت و پیگیری نمایند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۶ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403082618717
  • خبرنگار : 50963