مرتضی بیدآبادی در گفتوگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: تمامی شکایات مردمی مرتبط با حوزه صمت که به سامانه ۱۲۴ واصل شده است در اسرع وقت رسیدگی شده است.
وی با اشاره به اینکه معاونت نظارت، بازرسی اقدامات موثر و ویژهای را در هفت ماهه امسال انجام داده است، خاطرنشان کرد: از جمله کسب رتبه سوم رسیدگی در حوزههای شکایات مردمی، هیأت حل اختلاف شکایات خودرویی، نظارت بر سامانه انبارها و کشف کالای قاچاق در سطح ادارات صمت کشور است.
وی بیان کرد: بیشترین شکایات مردمی در حوزه مواد غذایی لوازم یدکی و تعمیرات خودرو و خدمات تولید وسایل چوبی بوده است که توسط سامانه ۱۲۴ و سایت ۱۲۴.ir و مراجعات حضوری همشهریان گرامی ثبت شده است.
معاون بازرسی و حمایت از مصرفکنندگان اداره کل صمت ادامه داد: از نظر نوع کالاهای مورد تخلف پوشاک، کیف و کفش، مواد خوراکی و محصولات صنایع غذایی، اقلام آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، مبلمان و اثاثیه، لوازم یدکی و واحدهای خدماتی بیشترین فراوانی شکایات و تخلفات کشف شده بوده است.
بیدآبادی با بیان اینکه نزدیک به ۶۰ درصد پروندههای ارسالی به تعزیرات از سوی دستگاههای ناظر بر بازار مربوط به حوزه بازرسی صمت بوده است، افزود: همکاری و تعامل مناسبی با تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای گشتهای مشترک در سطح استان وجود دارد.
انتهای پیام