به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، هوش مصنوعی به عنوان انقلابی فراگیر در زندگی انسانها و شاخههای مختلف علوم از مهندسی و هنر تا ریاضیات و پزشکی، تبدیل به ابزاری محبوب و تاثیرگذار در فرآیندهای مختلف علمی، تحقیقاتی، سرگرمی و استفادههای روزانه گردیده است؛ به نحوی که بسیاری از دانشمندان، محققان و هنرمندان نیز نیز از این ابزار به منظور دسترسی سریعتر به دادهها استفاده مینمایند.
به همین منظور، برند فونیکس به عنوان پیشتاز صنعت خودرو ایران که عصر جدیدی از تعامل و همراهی را با مشتریان و دوستداران خودرو آغاز کرده، رویدادی با محوریت هوش مصنوعی و خودرو آیندهنگرایانه اف ایکس در نظر دارد.
علت انتخاب افایکس به طراحی خاص و متمایز این خودرو در مقایسه با عصر کنونی صنعت خودرو ارتباط دارد چرا که این کراساوور از زمان ورود به کشورمان توسط برند فونیکس، توجهات بسیاری را از بابت داشتن طراحی جسورانه و فراتر از زمان جلب کرده و به سرعت در صدر پرفروش ترین کراس اوورهای کشورمان قرار گرفته است.
در ادامه محبوبیت ویژه خودرو اف ایکس در بازار کشورمان، فونیکس به زودی نسخه الکتریکی خودرو به نام افایکس برقی را نیز به عنوان بخشی از تحول بزرگ فونیکس NEV در صنعت خودرو کشورمان، روانه بازار خواهد شد و از پیشتازان عرصه رانندگی با موتورهای برقی و تکنولوژی پیشرفته خودروهای انرژی نو به شمار خواهد رفت.
«آینده را اکنون ترسیم کن»
در این رویداد هنری و خلاقانه، طرحها و آثار برتر پس از بررسی و ارائه نظر از سوی متخصصان و هیات داوری، در طراحیهای آینده خودرو اف ایکس نیز به کار گرفته خواهد شد.
به همین منظور از علاقه مندان، متخصصان و اساتید دعوت میشود با الهام از خودرو اف ایکس، به ترسیم چشم انداز و تصور خود از آینده بپردازند و در این مسیر از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری ترند و محبوب کاربران اینترنت، استفاده نمایند.
این کمپین فرصتی منحصر به فرد برای هنرمندان و علاقهمندان به طراحی پدید میآورد تا ایدههای خود را با استفاده از ابزارهای نوآورانه و بدون محدودیتهای فنی به واقعیت تبدیل کنند.
علاوه بر این، بخشی مجزا برای دانشجویان و طراحان حرفهای با همکاری برترین دانشگاههای کشور در نظر گرفته شده است که از علاقهمندان مستعد دعوت می شود طرحهای خود را بدون استفاده از هوش مصنوعی و با در نظر گرفتن اصالت آثار، ترسیم نمایند.
جوایزه ارزشمند و فرصتی ویژه برای نفرات برتر
فرآینده انتخاب برترین آثار با بررسی و تصمیم گروهی از اساتید و داوران و همچنین از طریق رأیگیری عمومی انتخاب خواهند شد و در پایان کمپین، مراسمی برای اهدای جوایز به نفرات برتر و بهترین آثار برگزار خواهد شد.
اتفاق ویژه این کمپین، فراهم شدن فرصتی ارزشمند برای نفرات برتر و منتخب برای همکاری با برند فونیکس خواهد بود که در پایان نصیب تعدادی از طراحان برجسته و توانمند میشود.
چطور در این کمپین شرکت نماییم؟
مطالب آموزشی در مورد استفاده از این ابزارها به جهت آشنایی علاقهمندان در شبکههای اجتماعی برند فونیکس به اشتراک گذاشته خواهد شد تا همه دوستداران هنر، طراحی و صنعت خودرو فرصت شرکت در کمپین و بروز استعدادهای خود را داشته باشند.
دوستداران میتوانند 19 آبان تا 16 آذر با مراجعه به آدرس ذیل، در این کمپین شرکت نمایند:
https://mvmco.porsline.ir/s/fxaidesigncampaign
در مسیر ارتقا با برند فونیکس
هدف از طراحی و اجرای این کمپین از سوی برند فونیکس، استمرار تعامل و ارتباط با هنرمندان و علاقه مندان به خودرو است و ایشان و به ویژه نسل جوان را به استفاده از فناوریهای پیشرفته در خلق آثار هنری و تجسم خودروهای آینده دعوت مینماید.
این رویداد هنری به ارتقای خلاقیت و نوآوری در طراحی مدلهای جدید خودروها و شناسایی استعدادهای برجسته از سوی فونیکس و اساتید نامدار و موسسات معتبر منتهی خواهد شد. از نتایج برگزاری این رویداد، ایجاد همکاریهای دو جانبه با مشتریان است که مشتریان فونیکس با رجوع به توانمندیهای هنری و ابزارهای پیشرفته حوزه تکنولوژی، به طور مستقیم با این برند در ارتباط خواهند بود.
انتهای رپرتاژ آگهی