شهرام مبارکی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: جابهجایی یک میلیون و ۴۶۲ هزار و ۲۹۸ مسافر در قالب ۱۹۸ هزار و ۴۲۲ سفر انجام شده است.
وی تصریح کرد: سیاست این اداره کل، جابهجایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکتها و ناوگان عمومی انجام میشود.
مبارکی در ادامه گفت: در بخش جابهجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است، به گونهای که در حال حاضر بسیاری از خدمات مانند فروش بلیت در بستر وب به مسافران ارائه میشود و لزوم ارتقاء ارائه خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزء ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است.
وی خاطرنشان کرد: در جنوب استان ۴۱ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعالیت دارند و مسافران میتوانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکتها و پایانههای مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و درصورت لزوم در کمیسیونهای مربوط به تخلف شرکت، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام