استاندار آذربایجان شرقی:

مدیران در دسترس مردم باشند

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: مدیران باید در دسترس بوده و اینگونه نباشد که مردم و ارباب رجوع برای دیدن آنها مجبور باشند از هفت خوان رستم رد شوند.

بهرام سرمست در آئین تکریم و معارفه سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی افزود: این حوزه که در طول زمان دارای فراز و نشیب‌هایی بوده، با توجه به تعریفی که دارد جزو حوزه‌های مهم است و می‌تواند در سازمان‌های دولتی تحرک ایجاد کند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به درخواست کارنامه و برنامه از مدیران برای ارزیابی گفت: اگر در استان واحدی بخواهد کارنامه مدیران را مورد بررسی قرار دهد، دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری است.

وی اضافه کرد: البته باید یک مدل ارزیابی علمی برای ارزیابی کارنامه مدیران دستگاه‌ها تعریف و مدل سازی کنیم.

سرمست با بیان اینکه سه نوع بازرسی دوره‌ای، روتین و پیش بینی نشده داریم، تشریح کرد: در جامعه معضلات اجتماعی زیادی همچون صف‌های نان وجود دارد که باید مورد بررسی و نظارت قرار گیرند که چگونه به مردم خدمات می دهند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌ها نه می‌خواهیم حرمت مدیر را بشکنیم و نه راه در رو ایجاد کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: شفافیت، فساد ستیزی و امانت داری به عنوان اصول بازرسی باید در دستور کار قرار گیرد.

سرمست تاکید کرد: مدیران باید گوش شنوا برای مشکلات مردم داشته باشند، زیرا این مردم پشتوانه نظامند و رضایت حداکثری آنها باید جلب شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این آئین اللهیاری به عنوان سرپرست جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی، معرفی و از زحمات و خدمات محمدرضا سلطان زاده در این مسوولیت قدردانی شد.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۱۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403081208773
  • خبرنگار :

برچسب‌ها