ثبت افزون بر ۲۵ هزار حادثه در شبکه آبفای یزد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از ثبت و پیگیری بیش از ۱۵۶ هزار تماس تلفنی در سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

«جلال علمدار» ضمن قدردانی از تلاش‌های مستمر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) آبفا در راستای تحقق اهداف سازمان و افزایش رضایت مشتریان، گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۱۵۶ هزار تماس تلفنی در این مرکز از سوی کارشناسان پاسخگویی این مرکز ثبت و پیگیری شده است.

وی خدمات خویش خدمت را بیشترین تماس ثبت شده با شماره ۱۲۲ عنوان کرد و افزود: تعداد ۳۳ هزار و ۶۵۵ تماس با مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان گرفته و منجر به پاسخگویی و راهنمایی مشترکین شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به چهار درصد افزایش داشته است.  

مدیر عامل آبفای استان از ثبت و پیگیری بیش از ۲۵ هزار حادثه در شبکه آب و فاضلاب استان خبر داد و تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال با اعزام اکیپ‌های امدادی بیش از ۲۵ هزار پرونده حادثه در شبکه آب و فاضلاب استان ثبت، پیگیری و رفع اتفاق شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفا یزد، علمدار با بیان این که دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان یزد جزو شرکت‌های پیشرو در استقرار CRM در میان شرکت‌های آب و فاضلاب کشور است، اظهار کرد: مشترکین آب و فاضلاب استان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل، تمامی خدمات فروش و پس از فروش، ثبت حوادث و امداد رسانی، ثبت و پیگیری شکایات و تماسهای راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی ۱۲۲ و مرکز CRM دریافت کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۸ آبان ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403080805512
  • خبرنگار : 50214