وداع با پیکر شهید امنیت در بندرانزلی

پیکر استوار یکم پویا رحمت‌طلب ضیابری در بندرانزلی و منزل شخصی خود با حضور جمعی از مردم و مسؤلان این شهرستان تشییع شد.

شامگاه امروز دوشنبه، ۷ آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء، پیکر استوار یکم پویا رحمت‌طلب ضیابری که ۵ آبان‌ماه امسال طی حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، با حضور جمعی از مردم و مسئولان از منزل شخصی خودش در بندرانزلی تشییع شد.

در حاشیه این وداع؛ حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین، امام جمعه بندرانزلی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه امنیتی که داریم مدیون خون این شهدا است، ضمن تسلیت و اشاره به بی‌تابی خانواده شهید، اظهار کرد: مردم سعی کنند قدر این شهدا و خانواده‌های شهدا را بدانند و رفتار و عملشان در جامعه به گونه‌ای باشد که شایسته و حافظ امنیتی که این شهدا فراهم کرده‌اند، باشد.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه خانواده شهدا، فرزند و عزیزشان را تقدیم کردند برای اینکه ملت و کشور ما در امنیت به سر ببرد، تاکید کرد: علاوه بر قدردانی و پاسداشت خون شهدا، باید با ایستادگی و استقامت پای آرمان‌های اسلام و نظام اسلامی؛ طمع دشمنان را از این کشور قطع کرد.

گفتنی است شهید کادر استوار یکم «پویا رحمت طلب ضیابری» متولد صومعه‌سرا و شهید کادر استوار یکم «علیرضا امیرهنده» متولد لاهیجان از استان گیلان در درگیری اشرار مسلح با گشت انتظامی پلیس در گوهرکوه شهرستان تفتان به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع و خاکسپاری این ۲ شهید گیلانی حادثه‌ تروریستی تفتان ساعت ۸ صبح روز سه شنبه، هشتم آبان‌ماه با حضور مسئولین استانی و خانواده شهدا در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان برگزار و پیکرها برای خاکسپاری به زادگاه‌شان منتقل می‌شوند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403080705332
  • خبرنگار : 50283