سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد

تلاش برای رفع مشکلات جامعه پرستاری فارس

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تلاش در سطح استانی و ملی برای رفع چالش‌های موجود در حوزه سلامت بویژه در جامعه پرستاری استان فارس خبر داد.

سیدبصیر هاشمی امروز (۷ آبان) در نشست با مسئولان پرستاری استان فارس با اشاره به درخواست‌ها و مطالبات جامعه پرستاری، با اشاره به ایثارگری‌های پرستاران در عرصه‌های مختلف گفت: در بحران‌های مختلف مانند جنگ تحمیلی، سیل و زلزله و مقابله با بیماری‌ها شاهد ایثار و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در کنار دیگر نیروهای سلامت بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه جامعه پرستاری استان با توجه به معوقات، مطالبات و چالش‌های موجود، در حال خدمت رسانی و نجات جان بیماران هستند، گفت: وظیفه ما رفع دغدغه‌های پرستاران است و در این راستا پیگیری‌های بسیاری در حال انجام است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام حمایت از کادر سلامت بویژه پرستاران استان در مطالبات به حق آنان، از جامعه پرستاری به پاس همیاری و همراهی با مجموعه سلامت قدردانی و بر برگزاری هر چه بهتر آیین گرامیداشت روز پرستار تاکید کرد.

کوروش عزیزی، مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به اهمیت جامعه پرستاری در کنار تیم‌های سلامت، تسریع در رفع چالش‌ها و دغدغه‌های آنان را مستلزم نگاه ویژه مسئولان کشوری عنوان کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080705327
  • خبرنگار :