مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا خبر داد

اعزام ۴۰۰۰ دانش آموز مازندرانی به مناطق دفاع مقدس

مسئول بسیج دانش آموزی مازندران ۱۱ آبان را به عنوان روز آغاز اعزام راهیان نور اعلام کرد و گفت: ۴۰۰۰ دانش آموز مازندرانی از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید می‌کنند. همچنین اردوی راهیان نور امسال با شعار «فاتحان قدس» آغاز می‌شود.

محمد تقی‌پور ۷ آبان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در جمع خبرنگاران، با اشاره به گرامیداشت روز دانش آموز و شهادت شهید حسین فهمیده، اظهار کرد: بسیج دانش آموزی در عرصه‌های مختلف نقش آفرین بوده و در تربیت و علم آموزی کمک‌ رسان است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی الگوسازی‌ را در اجرای کار خود پیاده سازی می‌کند، افزود: این الگوسازی‌ها شامل سند تحول بنیادین در مدارس، سند اتصال مدرسه به مسجد و خانواده بوده که در حال اجرا است.

مسئول بسیج دانش آموزی مازندران بر اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان در سال جاری تاکید کرد و گفت: امسال راهپیمایی رنگ و بوی دفاع از مظلوم و فلسطین گرفته است و دانش آموزان استان جنایت‌ها و کودک‌کشی‌های بی‌شرمانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا از اجرای بیش از ۲۰۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰۰ برنامه شاخص بوده و بیش از ۴۰ نوع برنامه شامل دیدار، نشست‌ها و مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی در استان، نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌ها است.

وی جشن نسل سلیمانی‌ها در روز چهارشنبه ۹ آبان و اجتماع چند هزار نفره دانش آموزان در راستای حمایت از دانش آموزان محور مقاومت را از برنامه‌های ویژه هفته بسیج دانش‌آموزی یاد کرد و گفت: آغاز اعزام برنامه راهیان نور با شرکت ۴هزار دانش‌آموز استان بوده و الگوهای راهیان پیشرفت نیز از دیگر برنامه‌ها است.

تقی‌پور از اجرای برنامه «چفیه‌های بهشتی» و افتتاح پایگاه مقاومت در مدارس غیردولتی در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و افرود: پایگاه‌های مقاومت در مدارس غیردولتی در کشور فعال بوده و بیش از ۴۰۰ پایگاه مربوط به مازندران است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080705292
  • خبرنگار : 50199