پیام تسلیت سرپرست سازمان منابع طبیعی در پی درگذشت حافظ طبیعت

در پی درگذشت جوان حافظ طبیعت مصدوم در حریق عرصه جنگلی بام خرم آباد، سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا متن پیام دکتر حسن وحید بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه تاثربرانگیز درگذشت زنده یاد مصطفی عبداللهی - جوان مدافع طبیعت - که ایثارگرانه حین اطفای حریق مجموعه جنگلی بام خرم آباد در آتش قهر طبیعت گرفتار آمد، موجب تاثر بسیار و اندوه فراوان شد.

زنده یاد مصطفی عبداللهی باغیرتی مثال زدنی در حفاظت و حراست از حریم طبیعت و انجام وظیفه مشتاقانه می‌کوشید و در نهایت به خاطر همین مسؤولیت‌پذیری و غیرت والا پروانه‌وار در آتش قهر طبیعت سوخت و با ایثارگری وصف‌ناپذیر، نام خود را در جریده نورانی جاننثاران طبیعت جاودانه کرد.

خیل جنگلبانان و محافظان انفال ایران اسلامی همواره از چنین ایثارگران و فداکارانی خالی نبوده و نخواهد بود و قطعا الگویی برای همه مدافعان و دوستداران طبیعت خواهند بود تا به همگان اهمیت صیانت از این امانت الهی و وظیفه عمومی در نگهداشت آن را گوشزد کنند. 

اینجانب این ضایعه اسفناک را به جامعه بزرگ جنگلبانان و عموم مدافعان حریم طبیعت ایران اسلامی و خانواده محترم و داغدار این عزیز از دست رفته تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان برای آن عزیز از دست رفته، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می‌کنم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۷
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 1403080705287
  • خبرنگار :