بانوان زاهدانی طلای خود را به مقاومت اهدا کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در راستای پویش همدردی با مردم لبنان و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، تعدادی از بانوان زاهدانی طلاهای خود را به جبهه مقاومت اهدا کردند.

سیدمحمدمهدی امروز دوشنبه در گفت و گو با ایسنا، افزود: پیرو دستور و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به جبهه مقاومت، بانوان زاهدانی تاکنون حدود ۴۰ گرم طلا اهدا کردند.

وی با تقدیر از این حرکت بانوان در حمایت از جبهه مقاومت اظهار کرد: جهاد در راه خدا تنها تقدیم جان نیست بلکه کسانی که امکان حضور در جبهه‌های جنگ را ندارند می‌توانند از طریق کمک مالی در راه خدا مجاهدت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، ارزش طلای اهدایی از سوی بانوان زاهدانی به ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در جمعیت هلال احمر را یک میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال تاکنون عنوان کرد.

وی ضمن دعوت مردم به پویش به وقت همدلی افزود: علاوه بر طلاهای جمع آوری شده توسط شعبه زاهدان،میزان جمع آوری کمک‌های نقدی از شروع طرح تا کنون در این شعبه بیش از ۲ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال بوده است.

سجادی خاطرنشان کرد: حضور در صحنه بانوان سیستان و بلوچستان همواره مورد توجه بوده و در عرصه‌های حساس و اثرگذار همواره حضور جدی و موثر داشتند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403080705186
  • خبرنگار :