پیروزی ۳ فرنگی کار ایران در مسابقات جهانی/ محمدرضا گرایی حذف شد

پویا دادمرز، ایمان محمدی و محمدعلی گرایی در دور مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان برابر رقبایشان صاحب برتری شدند اما محمدرضا گرایی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در آلبانی، در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۴ و ضربه فنی گئورگی توخادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با برنده مبارزه میان مانوئل خاچاتریان از ارمنستان و عمر رجب از ترکیه روبرو خواهد شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۳ مغلوب بنیامین پیک از آمریکا شد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد، گرایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی به شدت نسبت به عملکرد داوران در مبارزه گرایی اعتراض کرد و معتقد بود گرایی حریف آمریکایی را ضربه کرده است اما رای داوران خلاف این نظر بود.

همچنین در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر داستان کادیروف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

اما در وزن ۸۲ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر روهیت داهیا از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد میهایل برادو از مولداوی را ۷ بر ۲ شکست داد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403080705179
  • خبرنگار : 71506