دانشجویان دانشگاه علم و هنر برای یزد افتخار آفریدند

دانشجویان دانشگاه علم و هنر یزد در دومین کنگره بین‌المللی ژنتیک سرطان با ارائه مقالاتی، موفق به کسب بالاترین امتیاز و عنوان مقاله برتر این کنگره شد.

دومین کنگره بین‌المللی ژنتیک سرطان «ژنومیکس» به عنوان رویدادی جانبی از هشتمین کنگره بین‌المللی زیست‌پزشکی در تهران به بررسی جدیدترین دستاوردها در زمینه تشخیص، درمان و پیشگیری از سرطان پرداخت و مقالات دانشجویان دانشگاه علم و هنر که از میان ده‌ها پژوهش ارائه‌شده، موفق به دریافت بالاترین امتیاز از سوی کمیته داوران و حاضران کنگره شد.

«ابوالفضل شاهینی»  دانشجوی رشته زیست‌فناوری با همراهی «امید عزیزی» دانشجوی رشته سلولی و مولکولی در کنار دیگر دانشجویان دانشگاه علم و هنر از جمله «زهرا چرکسی» و «علیرضا فرحناک» به‌ عنوان همکاران در این کنگره شرکت کردند.

همچنین دانشجویان «محمد طباطبایی» و «زهرا رادانفر» نیز با ارائه مقالات پژوهشی در زمینه‌های مختلف ژنتیک سرطان به ارتقای جایگاه علمی دانشگاه علم و هنر در این عرصه بین‌المللی کمک کردند.

این کنگره که با محوریت موضوعات «روش‌های جدید تشخیص سرطان»، «روش‌های جدید درمان سرطان» و «روش‌های جدید پیشگیری از سرطان» برگزار شد، فرصتی ارزشمند برای تبادل دانش میان محققان و دانشمندان برجسته بین‌المللی فراهم آورد و به معرفی برترین پژوهش‌ها و محققان در این حوزه پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، محققان برتر و برگزیده در حوزه ژنتیک سرطان که مقالاتشان امتیاز بالایی از داوران و شرکت‌کنندگان این کنگره کسب می‌کند، به‌ عنوان محقق برتر ژنتیک سرطان سال ۱۴۰۳ معرفی شده و مقالات برتر در مجلات بین‌المللی معتبر ISI به چاپ خواهند رسید.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403080705139
  • خبرنگار : 50214