فرماندار:

تمامی جاذبه‌های کلات شایسته معرفی به جامعه جهانی هستند

فرماندار کلات با بیان اینکه تمامی جاذبه‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله صنایع‌دستی، گردشگری و... شایسته معرفی به جامعه جهانی هستند، گفت: این شهرستان قابلیت تبدیل شدن به قطب صنایع‌دستی خراسان رضوی را دارد.

علی صلاحی در همین خصوص از دیدار با معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد و به ایسنا گفت: در این جلسه بر تدوین سند ملی گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی شهرستان کلات تأکید شد.

وی با بیان اینکه ابعاد مختلف تدوین سند ملی گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی کلات مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: خوشبختانه تهیه سند تحول گردشگری شهرستان کلات در دستور کار قرار دارد.

فرماندار کلات ابراز امیدواری کرد؛ با تلاش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هر چه زودتر طرح جامع مطالعاتی گردشگری شهرستان تهیه شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ مصوبه خروجی جلسه دیدار با معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بود که به زوایای مختلف و چارت زمان‌بندی تنظیم این سند و پروژه‌های کلان مدنظر پرداخته است.

صلاحی خاطرنشان کرد: مقرر شد طی مدت یک ماه جمع‌بندی‌های استان و وزارت صورت گرفته و در نشستی در آذرماه، سند ملی گردشگری کلات نهایی و در جلسه هیئت دولت مصوب شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403080705081
  • خبرنگار : 30147