رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

از نیروهای جوان در مدیریت میانی استفاده خواهیم کرد

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در این مسئولیت سعی می‌کنم از نیروهای جوان در مدیریت میانی استفاده کنم.

احمدرضا جودتی، روز دوشنبه، هفتم آبان ماه در آیین معارفه خود به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز اظهار کرد: احترام همه را خواهم داشت و از همه کسانی که تجربه و سابقه کاری دارند استفاده می‌کنم.

وی ادامه داد: هیچ گروهی را حذف نمی‌کنم و سعی می‌کنم ارتباط صمیمانه با مردم و کارکنان داشته باشم.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مشکل شماره یک همه‌ی اعضای دانشگاه‌هاست، گفت: فرسودگی شدید فضاهای فیزیکی و تجهیزات پزشکی یکی از چالش‌ها است، درحالی که چندین دستگاه با ورژن‌های جدید آمده ولی ما قادر به آپدیت دستگاه‌ها نیستیم و این امر باعث افت کیفیت‌ در رسیدگی به بیمار می‌شود.

بهمن نقی پور، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در ادامه گفت: خداوند می‌داند که هدفی جز خدمت و رعایت عدالت و حفظ احترام نداشتم و به صورت جهادی و شبانه روزی با کمترین استراحت وظیفه ام را انجام داده‌ام‌.

در این مراسم از خدمات دکتر بهمن نقی پور، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تبریز قدردانی شده و دکتر احمدرضا جودتی طی حکمی از سوی محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌ عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد.

بر اساس این گزارش؛ دکتر جودتی استاد تمام گروه جراحی قلب و توراکس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، فارغ التحصیل دکتری پزشکی عمومی ١٣٦٨ دانشگاه علوم پزشکی تبریز، فارغ التحصیل جراحی عمومی ١٣٧٢ دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بورد فوق تخصص جراحی قلب و عروق ١٣٨٠ دانشگاه علوم پزشکی ایران مرکز قلب شهید رجایی تهران  بوده و معاونت درمان و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ، معاونت درمان و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز و ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080705007
  • خبرنگار : 50536