واگذاری دو قطعه زمین پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی به شرکت‌های دانش‌بنیان

دو قطعه زمین به مدت ۵۰ سال در قالب صدور سند حدنگاری و اعیانی به دو شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی واگذار شد.

به گزارش ایسنا، در راستای عملیاتی کردن قانون جهش تولید دانش‌بنیان، جهاددانشگاهی به‌منظور کمک به مجموعه‌های دانش‌بنیان کشور برای استقرار در پارک‌های علم و فناوری این نهاد از سال گذشته واگذاری اراضی پارک علم و فناوری البرز را با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب صدور سند حدنگاری و اعیانی آغاز کرد.

در فاز اول این طرح ۵ هزار و پانصد مترمربع زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان واگذارشده است که با اجرای فاز دوم این طرح، این پروژه تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های فناوری کشور خواهد شد که مسئولان پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی امیدوارند این طرح‌ها بتواند با کمک نهادهای بالادستی به موفقیت ختم شود و برای جامعه علمی، دانش‌محور و صنعتی استان و کشور مثمر ثمر باشد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، در همین راستا دو قطعه زمین با قراردادی مشخص به دو شرکت سازنده ماشین‌های تلاش صنعت به مدیریت محمدجواد دادفر به میزان ۱۶۰۰ مترمربع  و نیز کاوش دارو مهراد در حوزه غذایی و دارویی با مدیریت مهران آذرپور به میزان ۵۳۰ متر به مدت ۵۰ سال واگذار شد.

گفتنی است، بیش از ۶۰ درصد شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری البرز جهاد دانشگاهی دانش‌بنیان است و این پارک نگاه ویژه‌ای به توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403080704939
  • خبرنگار : 71963