تغییر محل جلسه کابینه رژیم صهیوینستی به دلایل امنیتی

منابع رسانه‌ای عبری از تغییر مکان محل برگزاری نشست کابینه رژیم صهیونیستی به مکانی «امن» به دلایل امنیتی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد که محل برگزاری جلسه امروز (دوشنبه) کابینه تل‌آویو به دلایل امنیتی به یک مکان امن تغییر یافته است.

در همین راستا، وبسایت صهیونیستی وای‌نت گزارش داد که مشاوران وزرا اجازه حضور در محل جلسه امروز کابینه را که به دلیل نگرانی‌های امنیتی در مکان جدیدی برگزار می‌شود، نخواهند داشت.

به گزارش این وب‌سایت، وزیران صبح امروز از دریافت پیامی مبنی بر جابجایی مکان جلسه کابینه و عدم وجود پارکینگ در محل جدید یا فضای انتظار برای دستیاران غافلگیر شدند.

طبق این گزارش، به وزرا گفته شد که اگر مسلح وارد ساختمان شوند، اجازه ورود با سلاح به ساختمان را نخواهند داشت. وای‌نت می‌نویسد، با وجود تهدیدات امنیتی، این نشست در پناهگاه زیرزمینی نوساز خارج از قدس برگزار نمی‌شود.

بنا بر گزارش‌ها، تصمیم برای عدم برگزاری جلسه کابینه در دفتر نخست‌وزیر در قدس یا مقر ارتش رژیم صهیونیستی در تل‌آویو در سایه حمله پهپادی حزب‌الله به اقامتگاه شخصی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اوایل ماه جاری میلادی در «قیساریه» اتخاذ شد.

حزب‌الله لبنان شنبه ۲۸ مهر اقامتگاه نتانیاهو در شهرک «قیساریه» واقع در جنوب شهر اشغالی «حیفا» را با یک پهپاد هدف قرار داد.

در پی این اخبار «محمد عفیف» مسؤول روابط عمومی حزب‌الله لبنان سه‌شنبه یکم مهر در کنفرانسی مطبوعاتی اظهار کرد: مقاومت اسلامی مسؤولیت عملیات قیساریه و هدف قرار دادن خانه بنیامین نتانیاهو را بر عهده می‌گیرد.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی با انتشار تصویری گزارش دادند که پهپاد حزب‌الله به پنجره اتاق خواب نتانیاهو اصابت کرد و خسارتی بر جای گذاشت.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403080704912
  • خبرنگار : 71610