معاون دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

دانشجویان نخبه‌های علمی و اجتماعی هستند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دانشجویان علاوه بر اینکه نخبگان علمی‌اند از نظر فرهنگی و اجتماعی نیز نخبه هستند.

مهدی بیژن زاده در آیین دانشجویان نوورود دانشگاه علوم پزشکی اهواز که امروز(۷ آبان‌ماه) در مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان، اظهار کرد: دانشجویان ما علاوه بر اینکه نخبگان علمی‌اند از نظر فرهنگی و اجتماعی نیز نخبه هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دانشجو در طی تحصیل با چند مجموعه مهم یعنی معاونت‌های آموزشی، تحقیقات و فناوری و فرهنگی - دانشجویی در ارتباط است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: معاونت دانشجویی شامل بخش‌های مختلفی از جمله حوزه مدیریت دانشجویی است که خدماتی از جمله ارایه مشاوره‌های روانشناسی، ارایه سرای دانشجویی، تغذیه و خدمات ایاب و ذهاب را شامل می‌شود.

بیژن‌زاده ادامه داد: همچنین ۲۳ کانون فرهنگی هنری و اجتماعی و هلال احمر و... ذیل معاونت دانشجویی در حال فعالیت هستند که بستر خوبی برای فعالیت و وقت گذراندن دانشجویان است. همچنین تشکل‌های علمی و سیاسی و... نیز در این حوزه تعریف می‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080704911
  • خبرنگار : 50300