تشییع باشکوه شهید مدافع حریم هوایی ایران در کرمانشاه

پیکر مطهر شهید سجاد منصوری، شهید مدافع حریم هوایی کشورمان، با شکوه تمام در کرمانشاه تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مراسم تشییع پیکر شهید سجاد منصوری از شهدای تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به کشورمان، امروز(دوشنبه، هفتم آبان) با حضور گسترده مردم شهید پرور کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه) از مقابل مسجد جامع کرمانشاه آغاز شد و ابتدا پیکر مطهر شهید منصوری با ادای احترام نظامی به محل برگزاری مراسم آورده و حجت الاسلام و المسلمین غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، نماز میت را بر پیکر این شهید والامقام اقامه کرد.

در ادامه پیکر این شهید پدافند هوایی ارتش با حضور گسترده مردم مقاوم و شهید پرور کرمانشاه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی تشییع شد.

کرمانشاهیان حاضر در این مراسم با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «لا اله الا الله» و یا «حسین» پیکر این شهید عزیز را مشایعت کردند. آنان همچنین با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» خشم خود از تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان و سیاست‌های تجاوزکارانه آمریکا را فریاد زدند.

حاضرین در این مراسم همچنین با نوای مداحان، در غم شهادت شهید سجاد منصوری و دیگر شهدایی که جان خود را در راه دفاع از کشور تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند، به سینه‌زنی و عزاداری پرداختند.

تنی چند از خانوده معظم شهدا نیز با در دست داشتن تصاویری از شهید خود در این مراسم حاضر شده و یاد شهدا را گرامی داشتند.

در ادامه پیکر این شهید والامقام به باغ فردوس کرمانشاه منتقل شد و در جوار دیگر شهدا به خاک سپرده شد.

شهید سجاد منصوری از پرسنل پدافند هوایی ارتش، روز شنبه (پنجم آبان) در پی تجاوز رژیم صهیونیستی و در دفاع از حریم هوایی کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403080704895
  • خبرنگار :

برچسب‌ها