ورود پیکر شهید «علیرضا علیزاده» به فارس/ سرباز وطن در زادگاهش آرام می‌گیرد

پیکر شهید «علیرضا علیزاده» از شهدای فراجا که طی روزهای گذشته در حمله تروریستی در گوهرکوه تفتان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، امروز، ۷ آبان‌ماه وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شد.

مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید در فرودگاه شیراز برگزار شد و سپس پیکر مطهر شهید برای برگزاری مراسم تشییع به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) منتقل شد و در حرم مطهر نیز با حضور جمعی از علما و مسئولان انتظامی مراسم تشییع پیکر شهید علیزاده برگزار شد.

معاون اجتماعی پلیس فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایسنا گفت: شهید علیرضا علیزاده، سرباز وظیفه ۱۰ ماه خدمت در فراجا بود که ۱۹ سال سن داشت و اهل روستای رجاآباد مرودشت بود.

حمید افرامن افزود: این شهید بزرگوار در حادثه تروریستی گوهرکوه تفتان استان سیستان و بلوچستان در حین برگشت از مأموریت ۱۱۰ و کمک به مردم به همراه ۹ نفر از نیروهای انتظامی به شهادت می‌رسد.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر شهید علیزاده بلافاصله بعد از مراسم شاهچراغ(ع) به مرودشت منتقل شد، افزود: هم اکنون مراسم استقبال از پیکر این شهید در شهرستان مرودشت در حال برگزاری است.

معاون اجتماعی پلیس فارس اظهار کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید علیزاده فردا سه‌شنبه، ۸ آبان از ساعت ۱۴ از گلزار شهدای مرودشت آغاز شده و به سمت روستای رجاآباد برگزار خواهد شد و در نهایت پیکر مطهر این شهید در زادگاهش آرام خواهد گرفت.

 انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403080704888
  • خبرنگار :