سعیدی: مجامع بین المللی تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان را محکوم کنند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجامع بین المللی و شورای امنیت قاطعانه تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان را محکوم کنند تا درس عبرتی برای این رژیم نامشروع باشد.

بهنام سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به عملیات متجاوزانه رژیم صهیونیستی گفت: پاسخ ما به اقدام محدود رژیم صهیونیستی کوبنده‌ و قاطعانه‌ای خواهد بود که نیروهای مسلح و مجموعه نظام زمان، مکان و نحوه پاسخ را مشخص می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید مجامع بین‌المللی و شورای امنیت اقدامات جنایتکارانه اسرائیل و آمریکا را محکوم کنند، گفت: جنایات اسرائیل در غزه و لبنان در طول تاریخ بشریت کم نظیر یا بی نظیر است لذا باید اقدام عملی برای جلوگیری از این جنایت و نسل کشی اسرائیل صورت گیرد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جمهوری اسلامی ایران تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان را از مجامع بین‌المللی پیگیری کند، گفت: اقدام رژیم صهیونیستی نقض آشکار حقوق بین‌الملل است.

وی با تشکر از کشورهایی که تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کردند، گفت: از مجامع بین المللی و شورای امنیت می‌خواهیم قاطعانه تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان را محکوم کنند تا درس عبرتی برای این رژیم نامشروع باشد.

سعیدی افزود: اگر شورای امنیت و مجامع بین‌المللی ورودی به این تجاوز رژیم صهیونیستی نداشته باشند، در آینده مشکلاتی برای سایر کشورها به وجود می آید لذا اقدام به موقع شورای امنیت و مجامع بین المللی می‌تواند نقش بازدارندگی نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی داشته باشد تا بدانند در دنیا نظمی و قانونی حاکم است و باید قوانین بین‌المللی رعایت ‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403080704871
  • خبرنگار : 71234