تعلیق جمعی از دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

دانشگاه براون از دانشجویان گروه «برای عدالت در فلسطین» خواسته است تا تمام فعالیت‌های سازمانی خود را تا بررسی کامل موضوع متوقف کند.

به گزارش ایسنا به نقل از براون هرالد، دانشگاه براون، دانشجویان گروه "برای عدالت در فلسطین" را به حالت تعلیق درآورد.

این دانشگاه تحقیقات خارجی خود در مورد نقض رفتار در تظاهرات حامی سرمایه‌گذاری در مورد رفتار اعتراضی این گروه را آغاز کرد.

سیاست دانشگاه در این رابطه تصریح می‌کند که گروه‌های تعلیق شده «کلیه حقوق و امتیازات مرتبط با یک گروه دانشجویی شناخته‌شده» را در محوطه دانشگاه از دست می‌دهند، که شامل میزبانی رویدادها و جلسات گروهی، جذب اعضا و رزرو فضا در محوطه دانشگاه برای فعالیت‌های گروهی است.

برایان کلارک، سخنگوی دانشگاه گفت: با توجه به شدت اقدامات ادعایی تهدیدآمیز، ارعاب‌کننده و آزاردهنده در طول یک رویداد در محوطه دانشگاه، دانشگاه براون بررسی این رویداد را آغاز کرده و از دانشجویان برای عدالت در فلسطین خواسته است تا تمام فعالیت‌های سازمانی خود را تا بررسی کامل موضوع متوقف کند. 

این اعتراضات برای ارتباط دانشگاه و عقد قرارداد با ارتش اسرائیل بود. 

دو روز پس از اعتراضات، راسل کری، معاون اجرایی برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری دانشگاه، ایمیلی در سطح جامعه ارسال کرد که در آن رفتار تظاهرکنندگان را «کاملاً غیرقابل قبول» توصیف کرد و درباره عواقب انضباطی هشدار داد.

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: دانشگاه‌های بین‌الملل
  • کد خبر: 1403080704766
  • خبرنگار : 71603