برترین اسکواش بازان یزدی معرفی شدند

مسابقات اسکواش بانوان استان یزد برگزار و نفرات برتر این رشته معرفی و تجلیل شدند.

مسابقات اسکواش بانوان استان یزد تحت عنوان «جام ورزش» با حضور ورزشکاران در رده‌های سنی مختلف برگزار و در پایان نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی و تجلیل شدند.

بر این اساس در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، «دیانا دهقانی» عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و «زهرا شبرو» به مقام دوم دست یافت، همچنین «آیدا اسماعیلی و نیوشا حیدری» به‌عنوان نفرات سوم مشترک شناخته شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سال نیز «هلیا زارع» قهرمان شد و «ملیکا طباطبایی» در جایگاه دوم قرار گرفت، همچنین «فاطمه مختاری و بنیتا برهانی» نیز به‌صورت مشترک در مقام سوم ایستادند.

در رده سنی کمتر از ۱۷ سال، «ساراصاحب نژاد به عنوان قهرمان و «سارادهقان» به عنوان نائب قهرمان شناخته شدند و همچنین «فاطمه علوی نژاد و دینا محمدنیا» به‌طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی آزاد نیز «مریم واحدیان» قهرمان شد و «مبینا عضو» مقام دوم را به‌دست آورد، و «شیوا وکیلی و الناز ایزدی» به‌صورت مشترک سوم شدند.

به گزارش ایسنا، استان یزد با زیرساخت‌های مناسب و ظرفیت‌های بالای ورزشی در رشته اسکواش، نقش مهمی در توسعه این ورزش ایفا می‌کند، وجود امکانات مناسب از جمله سالن‌های استاندارد و تجهیزات پیشرفته، زمینه‌ساز پرورش استعدادهای جدید و برگزاری رقابت‌های موفق است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403080704764
  • خبرنگار : 50463