رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان خبر داد

بارش پراکنده باران و مه‌گرفتگی در محورهای خراسان رضوی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان ‌رضوی از بارش پراکنده باران و مه‌گرفتگی در محورهای خراسان رضوی خبر داد.

یوسف بنی‌اسدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت محورهای خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای طرقبه، شاندیز، کلات و چناران بارش پراکنده گزارش شده است.

وی ادامه داد: در محورهای باغچه به سمت نیشابور (حوالی شریف‌آباد)، محور باغچه به سمت تربت‌حیدریه (حوالی اسلام‌قلعه)، محور مشهد به سمت کلات نیز مه‌گرفتگی گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان ‌رضوی تصریح کرد: در ادامه روز جاری پیش‌بینی شده که بارش‌های پراکنده باران در محورهای شمالی خراسان رضوی ادامه داشته باشد.

بنی‌اسدی در پاسخ به این سوال که آیا طی این سامانه انسداد جاده به دلیل بارش باران، برف و یا مه‌گرفتگی در خراسان رضوی داشته‌ایم یا خیر، گفت: هیچگونه انسداد جاده به دلیل مه‌گرفتگی و بارش باران طی این سامانه اخیر در خراسان رضوی نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی تا پایان روز دوشنبه از خراسان رضوی خارج خواهد شد، افزود: شب گذشته در محورهای شمالی خراسان رضوی بارش باران داشتیم. حتی در گردنه تیوان شاهد بارش برف بودیم، اما مسیر گردنه تیوان امروز هوایی آفتابی دارد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403080704761
  • خبرنگار : 50093