آرتتا: هیچ تردیدی به تیمم ندارم و با قدرت پیش می‌رویم

سرمربی آرسنال در واکنش به فاصله پنج‌امتیازی توپچی‌های لندن از صدر جدول لایگ برتر عنوان کرد هیچ شکی به تیمش ندارد و با قدرت به فکر جبران امتیازهای از دست‌ رفته است.

به گزارش ایسنا، آرسنال در ادامه هفته نهم لیگ جزیره در ورزشگاه امارات میزبان لیورپول بود. اندیشه‌های آرتتا و اسلوت به دیگری نچربید و دو تیم به تقسیم امتیازها رضایت دادند. مردان آرتتا با گل زودهنگام ساکا پیش افتادند اما شادی توپچی‌ها دوامی نداشت؛ چراکه فان‌دایک کار را در دقیقه ۱۸ به تساوی کشاند. در آخرین لحظات نیمه نخست مرینو با یک ضربه سر آرسنال را پیروز به رختکن فرستاد اما مصدومیت گابریل ماگالایش و تیمبر در نیمه دوم دست آرتتا را بست و صلاح در دقیقه ۸۱ کار را به تساوی کشاند.

میکل آرتتا در پاسخ به این سوال که اختلاف امتیاز با منچسترسیتی در این مقطع از فصل چه معنا و مفهومی دارد گفت: دوست نداشتیم در این وضعیت قرار بگیریم. دوست داشتیم پنج امتیاز جلوتر باشیم اما باید قبول کرد. تیمم در کورس قهرمانی است و با قدرت پیش خواهیم رفت. هیچ شکی به تیمم ندارم. فکر می‌کنم سه روز قبل به شما گفتم که قرار است یکشنبه بازی بسیار خوبی را ارائه دهیم و همین کار را هم کردیم و تیم بهتری بودیم. درست است که برنده نشدیم ولی مطمئنم با همین شیوه بازی می‌توانیم در هفته‌های آتی امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.

سرمربی آرسنال در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: در نیمه اول باید گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساندیم ولی در نیمه دوم لیورپول روحیه گرفت و ما شجاعت کافی نداشتیم.

فان‌دایک: تمدید بماند برای آخر فصل

ویرژیل فان‌دایک، فرمانده هلندی خط دفاعی لیورپول، پس از پایان بازی عنوان کرد تمدید قراردادش را به پایان فصل موکول کرده و تنها تمرکزش در شرایط فعلی روی تیم و رقابت‌های فصل جاری است. این مدافع هلندی که زننده گل نخست تیمش در این دیدار بود به اسکای اسپورت گفت: خیلی آرام کارم را پیش می‌برم. بیایید ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد. من از فوتبالم لذت می‌برم. به لذت‌بردن از بازی ادامه خواهم داد و اصلا به تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم.

فان‌دایک در پایان گفت که یک امتیاز مقابل تیم میکل آرتتا نتیجه خوبی در راه قهرمانی در لیگ برتر است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر منچسترسیتی با ۲۳ امتیاز در صدر قرار دارد، لیورپول با یک امتیاز کمتر در رده دوم است و آرسنال با ۱۸ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی جای دارد. قرار است این هفته (سه‌شنبه ۸ و چهارشنبه ۹ آبان) رقابت‌های جام اتحادیه برگزار شوند و تیم‌های لیگ برتری در این مرحله برابر رقیبانشان قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403080704737
  • خبرنگار : 71460