سرشماری کشاورزی از ۱۲ آبان همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران گفت:  نشست هماهنگی برای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی سال ۱۴۰۳ در شهرستان دهلران برگزار شد.

«جلال یوسفی» در این نشست اظهار کرد: نشست هماهنگی ستاد سرشماری عمومی کشاورزی سال ۴۰۳ ۱ با حضور معاون فرماندار ویژه شهرستان، بخشداران، روسای مراکز خدمات جهاد کشاورزی بخش‌ها و کارشناسان برگزار شد .

وی داشتن آمار دقیق و صحیح برای برنامه‌ریزی درست در تصمیمات کلان کشور و مدیریت توسعه پایدار را ضروری دانست.

 یوسفی با اشاره به وجود بیش از ۱۶ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی در شهرستان دهلران افزود: این سرشماری هر ۱۰ سال یکبار انجام می‌شود و مشارکت همه دستگاه‌ها و  بهره‌برداران و مردم موجب تسریع در امور خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ایران تاکنون ۵ سرشماری در سال‌های ۱۳۵۲، ۱۳۶۷، ۱۳۷۲، ۱۳۸۲ و سال ۱۳۹۳ اجرا شده و کشور ایران به لحاظ تعداد سرشماری در منطقه آسیا با ۵ سرشماری جزو کشورهای پیشرو است.

یوسفی خاطرنشان کرد: همه انگیزه و تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا با هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های ۱۷ گانه اثرگذار درشهرستان این طرح به بهترین شکل انجام گیرد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها، بخشداران، شوراهای اسلامی، دهیاران، مردم  و بهره‌برداران کشاورزی در این سرشماری تأکید کرد.

«نعمت‌الله حاتمی» افزود: از مردم انتظار هست ضمن همکاری، اطلاعات دقیق در اختیار مأموران سرشماری قرار دهند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان ایلام، وی تشریح کرد: ضرورت اطلاع رسانی به مردم و بهره برداران بخش کشاورزی جهت مشارکت در این طرح سراسری از کارهای مهم است.

این سرشماری از ۱۲ آبان ماه سال جاری تا ۲۶ آذرماه امسال همزمان با سراسر کشور در شهرستان نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403080704616
  • خبرنگار :