پس از حمله پهپادی حزب‌الله لبنان

دفتر نتانیاهو ۵۲۸ هزار دلار برای تامین امنیت خانه او درخواست کرد

طبق گزارش کانال ۱۲ عبری، اداره امنیت در دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخواست فوری بودجه اضافی به ارزش ۲ میلیون شکِل (حدود ۵۲۸ هزار دلار) برای تقویت تدابیر امنیتی در خانه وی در شهر قیساریه (شمال) ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، این درخواست یک هفته پس از حمله پهپادی که حزب‌الله از جنوب لبنان انجام داد و سازمان صدا و سیمای رژیم صهیونیستی گزارش داد به طور دقیق به پنجره اتاق خواب نتانیاهو اصابت کرده است، مطرح می‌شود.

کانال ۱۲ (خصوصی) گزارش داد که درخواست بودجه اضافی به عنوان بخشی از مجموعه اقداماتی است که توسط دفتر نتانیاهو برای تقویت دفاع امنیتی در اطراف خانه او در سایه ترس فزاینده از تهدیدهایی که ممکن است بر امنیت خانواده او تاثیر بگذارد، انجام شده است.

پلیس اسرائیل

در ۱۹ اکتبر، دفتر نتانیاهو اعلام کرد که یک پهپاد از لبنان به سمت خانه نتانیاهو در قیساریه پرتاب شد درحالیکه او و خانواده‌اش در آنجا حضور نداشتند.

به گزارش رسانه‌های عبری در آن زمان، آژیر خطر همزمان با حمله در منطقه به صدا درنیامد. حزب‌الله سه شنبه گذشته مسؤولیت حمله به خانه نتانیاهو را بر عهده گرفت.

رژیم صهیونیستی برای مقابله با پهپادهای حزب‌الله با مشکلات بزرگی مواجه است. پس از درگیری‌ها با گروه‌های مقاومت در لبنان، از جمله حزب‌الله که پس از آغاز جنگ نسل‌کشی این رژیم در نوار غزه در هفت اکتبر ۲۰۲۳ آغاز شد، تل‌آویو دامنه نسل‌کشی را از ۲۳ سپتامبر گذشته گسترش داد که شامل بیشتر مناطق لبنان از جمله بیروت، پایتخت از طریق حملات هوایی و تهاجم زمینی به جنوب بود.

بنا به نظر ناظران، حزب‌الله هر روز با پرتاب موشک، پهپاد و گلوله‌های توپخانه‌ای که مقرهای نظامی، اطلاعاتی، تجمع‌های نظامی و شهرک‌ها را هدف قرار می‌دهد، به جنایات اشغالگران پاسخ می‌دهد، در حالی که این رژیم تنها برخی از خسارات جانی و مادی خود را اعلام و سانسور نظامی بر اکثر خسارات اعمال می‌کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403080704581
  • خبرنگار : 71145