اجرای مانور ارزیابی مولدهای اضطراری برق مراکز حساس در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از برگزاری سیزدهمین رزمایش سراسری پدافند غیرعامل در برق اهواز خبر داد.

محمد فراتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سیزدهمین رزمایش سراسری پدافند غیرعامل همزمان با دیگر شرکت‌های صنعت برق با هدف ارزیابی آماده به کاری مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس و مهم با عنوان «پدافندغیرعامل، تدابیر امروز، امنیت فردا، برای ایران پایدار» امروز ۶ آبان ماه با حضور نماینده پدافند غیر عامل استان به صورت ارتباط تصویری با تهران در شرکت توزیع برق اهواز اغاز شد و در این رزمایش برق ۱۱ مرکز مهم و حساس قطع شد و مولدهای اضطراری مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: همه ساله همزمان با هفته پدافند غیرعامل، از سوی توانیر و طی ارتباط مستقیم تصویری، رزمایشی جهت آمادگی هرچه بهتر دستگاه‌های خدمات‌رسان به منظور مواجهه با شرایط اضطراری برگزار می‌شود.

فراتی ادامه داد: امسال نیز این رزمایش با حضور مسئولین و نمایندگان متولی پدافند غیرعامل در دیسپاچینگ مرکز همزمان با اعلام سراسری برگزار شد و برق برخی مراکز حساس قطع و مولدهای آن مراکز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل از ۵ تا ۱۱ آبان ماه است و هفته پدافند غیرعامل با شعار محوری «پدافند غیرعامل، تدبیر امروز، امنیت فردا» و با هدف افزایش آمادگی زیرساخت‌ها نامگذاری شده است و در این راستا برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080604470
  • خبرنگار : 50229