استاندار آذربایجان شرقی:

فصل مشترک ما با شورا و شهرداری حل مشکلات مردم و تعامل با همدیگر است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: شورا رکن اصلی مدیریت شهری و یک نهاد مردم سالار به شمار می‌آید و ما نیز وظیفه داریم از تصمیمات شورای شهر تبریز در راستای توسعه، عمران و آبادانی شهر حمایت کنیم.

بهرام سرمست امروز در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار تبریز با وی با اشاره به این که فصل مشترک ما باید تعامل باشد، اضافه کرد: اگر در تمامی زمینه‌ها تعامل داشته باشیم، برای شهر و شهروندان مفید خواهیم بود، در غیر این صورت با داشتن اختلافات به نتیجه دلخواه نخواهیم رسید و همه متضرر خواهیم شد.

سرمست تصریح کرد: تبریز دارای هویت تاریخی و ظرفیت‌های زیادی است که با همراهی شورای شهر و نمایندگان مجلس باید این کهن شهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی با بیان اینکه موفقیت در حل مسایل مبتلابه تبریز در گروی همدلی و هم افزایی شورای شهر و شهرداری و مدیریت ارشد استان است، ادامه داد: باید در مواجهه با مشکلات شهر و شهروندان و تلاش برای حل آن‌ها یکدل و یک صدا باشیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی کوشش برای تکمیل و اتمام طرح‌های کلان شهری تبریز را وظیفه همه مسئولان شهری و استانی دانست و بیان کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا تبریز را در مقایسه با سایر کلان شهرهای کشور به جایگاه شایسته آن برسانیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080604450
  • خبرنگار :

برچسب‌ها