اهواز میزبان اولین دوره رقابت‌های دارت شرکت‌ها «جام نیشکر» 

نخستین دوره مسابقات قهرمانی دارت شرکت‌ها و کمپانی‌ها موسوم به «جام نیشکر»، به میزبانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در اهواز برگزار می‌شود.

مهندس علی مدحجاوی مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این رقابت‌ها که در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد، انتخابی برای حضور در مسابقات جهانی دارت شرکت‌ها در سال ۲۰۲۵ است.

وی این رویداد را فرصتی منحصربه‌فرد برای ارتقای ورزش دارت در کشور دانست و افزود: هدف ما ایجاد بستری مناسب برای کشف و معرفی استعدادهای ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی است و این مسابقات گامی در راستای تحقق این هدف است.

این مسئول با اعلام آمادگی شرکت توسعه نیشکر برای میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی، ابراز امیدواری کرد که جام نیشکر به پیشرفت ورزش در استان کمک شایانی کند.

او بیان کرد: پیش‌ از این نیز شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با همکاری فدراسیون شطرنج کشور، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج را برگزار کرده بود.

 مدحجاوی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، بانوان در روز نهم آبان با حضور ۱۶ تیم و آقایان در یازدهم آبان‌ماه با ۲۳ تیم در نخستین دوره مسابقات قهرمانی دارت شرکت‌ها و کمپانی‌ها به رقابت خواهند پرداخت.

او عنوان کرد: شرکت سدادفام نیشکر، از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر، در کنار هتل چهارستاره نیشکر، مجموعه‌ای کامل از امکانات رفاهی و ورزشی ایجاد کرده است که با برخورداری از استانداردهای جهانی تاکنون میزبان مسابقات و رویدادهای ملی و بین‌المللی متعددی بوده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080604351
  • خبرنگار : 50228