پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات گندمکاران استان سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات گندمکاران این استان خبر داد.

محمدرضا صادقی، امروز (۶ آبان ماه) در ستاد تنظیم بازار استان سمنان که در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری برگزار شد اظهار کرد: طی روزهای اخیر مابقی مطالبات گندمکاران هم‌استانی پرداخت شد.

وی با تقدیر از تلاش‌های دولت برای پرداخت مطالبات کشاورزان افزود: در سطح کشور نیز بیش از ۹۰ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از تلاش برای تهیه و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی خبر داد و اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی این ستاد که از سوی دبیر خانه شورای تامین استان ابلاغ شده است تامین کالاهای اساسی است که لازم است اقدامات لازم جهت اجرای این امر انجام شود.

وی از فرمانداران شهرستان‌های هشتگانه استان خواست تا در یک هفته آینده گزارشی از ذخایر کالاهای اساسی در شهرستان‌ها را به دفتر معاونت اقتصادی استانداری ارسال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به لزوم نظارت بر عرضه کالاها تاکید کرد: فرمانداران استان نظارت خود بر بازارهای مختلف استان را افزایش دهند.

صادقی با اشاره به برخی نوسانات قیمتی در بازار گفت: توزیع مرغ در استان سمنان مانند گذشته در حال انجام است و مشکلی از نظر تامین نیازهای استان وجود ندارد.

وی با اشاره به تولید مرغ مازاد بر نیاز استان افزود: بخش عمده مرغ تولیدی استان مازاد بر نیاز بازار استان بوده و طی هفته‌های اخیر نیز این تولیدات برای استان های همجوار مانند تهران، مازندران و البرز ارسال شده است.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403080604297
  • خبرنگار :