فرمانده انتظامی استان مازندران مطرح کرد

دفاع غرورآفرین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در مقابله با حملات رژیم صهیونیستی

فرمانده انتظامی استان مازندران در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی که بامداد روز شنبه، ۵ آبان ماه رخ داد، دفاع جانانه دلیرمردان نیروی پدافند هوایی ارتش از حریم اسلامی را ستودنی دانست.

سردار حسن مفخمی شهرستانی، امروز (یکشنبه ۶ آبان) در دیدار با سید احمد مهدی‌پور فرمانده پایگاه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر با قدردانی از اقتدار و هوشیاری دلیرمردان پدافند هوایی ارتش، گفت: مردم ایران از توان دفاعی کشور احساس غرور کردند و باید به قدرت و اقتدار این جوانان آفرین گفت که با اقدامات سریع و به‌موقع خود غرور ملی ایرانیان را احیا کردند.

وی با اشاره به شهادت چهار تن از رزمندگان پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از حریم امنیت کشور و در مقابله با حملات رژیم صهیونیستی، افزود: این چهار شهید در راستای دفاع از امنیت ایران اسلامی و جلوگیری از آسیب به ملت و منافع ایران اسلامی حین مقابله با پرتاب‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیدند و این شهادت را به خانواده بازماندگان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به هفته پدافند غیرعامل، تصریح کرد: توجه به پدافند غیرعامل یکی از موثرترین و پایدارترین روش‌ها در مواجهه با تهدیدات است و بی شک تمهیدات و ملاحظات پدافند غیرعامل علاوه بر کاهش شدید هزینه‌ها، کارایی دفاعی طرح‌ها، اهداف و سیاست‌ها را در زمان بحران نیز بسیار افزایش خواهد داد.

مفخمی بر لزوم همبستگی، تعامل و همکاری بین نیروهای مسلح استان مازندران تاکید کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم که با توجه به شرایط کنونی، آموزش‌های لازم و مناسب را درباره مقابله با انواع تهدیدهای نرم و سخت دشمن در دستور کار قرار دهیم و تمامی مسئولان باید در سطح جامعه با فرهنگ‌سازی، زمینه مشارکت مردم در همکاری و اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های مرتبط با پدافند غیرعامل را به‌وجود آورند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080604295
  • خبرنگار :