مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان:

شهدای غریب به مردم ایران معرفی می‌شوند/ نتایج خوب اردوی گردشگری دفاع مقدس در خوزستان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به برگزاری یادواره و گرامیداشت شهدای غریب در اسارات در خوزستان گفت: تلاش این است که شهدای غریب را به مردم ایران و به ویژه خوزستانی ها در شهر به شهر معرفی کنیم.

سردار عبدالرضا مرادحاجتی امروز (یکشنبه) در مراسم بزرگداشت شهدای خبرنگار دفاع مقدس و جبهه مقاومت که در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: هر چقدر در حوزه دفاع مقدس کار کنیم، احساس می‌کنیم هنوز کاری انجام نداده‌ایم. کارهای بر زمین مانده داریم که با تلاش و کمک همدیگر می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، او با اشاره به راه اندازی اردوی گردشگری دفاع مقدس در خوزستان، ادامه داد: این اردو در بخش دختران همچنان ادامه دارد و باید بگویم یک کار بسیار ماندگار است که شاهد خروجی خوب آن هم بوده ایم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: خوشبختانه پرچم دفاع مقدس در استان خوزستان به خوبی دیده می شود و ان شاءالله به همت اصحاب رسانه بیش از این نیز دیده شود.

او در ادامه نیز با اشاره به برگزاری یادواره و گرامیداشت شهدای غریب در اسارات در خوزستان، عنوان کرد: لطف و عنایت خدا شامل حال ما شد که بتوانیم چنین یادواره‌ای را اواخر آبان ماه برگزار کنیم. دبیرخانه استانی اجلاسیه ملی شهدای غریب نیز در استان خوزستان است و تلاش این است که شهدای غریب را به مردم ایران و به ویژه خوزستانی ها در شهر به شهر معرفی کنیم. معتقدیم این شهدا بسیار مظلوم هستند.

سردار حاجتی گفت: بالاترین آمار شهدای غریب متعلق به استان خوزستان است و این تعداد از ۵۰ شهید غریب به ۲۰۰ شهید رسیده است. 

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403080604292
  • خبرنگار : 50228