فرماندار آستارا:

۱۳ آبان روز انزجار از رژیم کودک‌کش اسرائیل است

فرماندار آستارا، گفت: مردم ایران ۱۳ آبان امسال را به میدانی برای اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش اسرائیل و دفاع از جبهه مقاومت تبدیل می‌کنند.

 محمد رضا شهاب زاده امروز یکشنبه ۶ آبان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان فرصت مناسبی است که باید از آن برای نشان دادن چهره واقعی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی استفاده و آن را به میدانی برای نمایش انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت از جبهه مقاومت تبدیل کرد.

 وی با اشاره به اینکه برنامه‌های ۱۳ آبان باید به محلی برای آگاه سازی نسل جوان و آینده ساز که انقلاب اسلامی ایران را درک نکرده‌اند تبدیل شود و برای تحقق این مهم لازم است تا از همه ظرفیت‌ها بهره جست، افزود: راهپیمایی مردم آستارا روز ۱۳ آبان از مقابل سپاه ناحیه آستارا تا مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار می‌شود.

شهاب زاده، گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان متعلق به آحاد مردم است و حضور حداکثری مردم به همراه دانش آموزان می‌تواند بر شکوه این مراسم بیفزاید.

 فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان یادآور نقش دانش‌آموزان در شکست هیمنه آمریکا است، گفت: سال ۱۳۵۷ دانش‌آموزان و دانشجویان قهرمان ما اعتراض خود را به رژیم پهلوی به سرکردگی آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی اعلام کردند.

وی افزود: امسال به واسطه جنایات جنگی و نسل‌کشی که در غزه در حال وقوع است، شدیدترین جنایات تاریخ از سوی صهیونیست‌ها با کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان مسلمان فلسطینی را شاهد هستیم از این رو ۱۳ آبان با سایر راهپیمایی ها متفاوت است.

به گزارش ایسنا، راهپیمایی ۱۳ آبان در آستارا با حضور اقشار مختلف مردم از روبروی سپاه ناحیه این شهرستان تا مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد. شهرستان ۹۷ هزار نفری بندر مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403080604284
  • خبرنگار : 50532