یک مسئول خبرداد؛

اجرای طرح بهسازی کمربندی امام علی (ع) قم

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم اعلام کرد: با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال طرح بهسازی مقاطعی از کمربندی امام علی(ع) شهرستان قم در قالب عملیات درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت اجرایی شد.

سیدحسن خلیلی نیا، امروز ۶ آبان‌ماه در گفت‌وگویی از اجرایی شدن طرح بهسازی کمربندی امام علی(ع) شهرستان قم خبرداد و گفت: با توجه به تردد چشمگیر و ترافیک ترکیبی کمربندی شهرستان قم، ارتقا سطح سرویس و افزایش ضریب ایمنی این محور، از اولویت‌های اداره کل متبوع بوده و همه ساله در قالب پروژه‌های مختلف به اجرا گذاشته می‌شوند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: با توجه به رصدهای میدانی صورت گرفته و احصاء نقاط آسیب دیده این محور، طرح بهسازی قطعاتی از آن در دستور کار قرار گرفت؛ لذا قطعات آسیب دیده کمربندی امام علی(ع)، در قالب عملیات درزگیری با قیر پلیمری، لکه گیری هندسی و اجرا روکش آسفالت از اول آبان ماه سال جاری آغاز شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، وی در خصوص مشخصات فنی و ابعاد عملیاتی پروژه، گفت: در قالب پروژه بهسازی کمربندی امام علی(ع) شهرستان قم، افزون بر ۵۰ هزار متر طول درزگیری با قیر پلیمری، ۸ هزار مترمربع لکه گیری هندسی و بیش از ۱۴۰ هزار مربع روکش آسفالت اجرا می‌شود.

خلیلی نیا میزان اعتبار اجرایی طرح بهسازی کمربندی امام علی(ع) شهرستان قم را بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: تمامی هزینه مورد نیاز اجرای طرح از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تامین شده است.

وی در بخش دیگری از این خبر به بازه زمانی تکمیل پروژه پرداخت و گفت: با توجه به درپیش بودن ایام بارشی سال و همچنین ضرورت تسریع در تکمیل پروژه به دلیل نقش این کمربندی در هدایت ترافیک سفرهای برونشهری دراستان قم، با همت جمعی مجریان و دیگر عوامل مرتبط، شاهد تکمیل آن تا پایان فروردین ماه سال آینده باشیم.

خلیلی نیا در پایان ضمن تاکید بر ضرورت رعایت جامع مقررات ترافیک جاده‌ای توسط رانندگان، عنوان کرد: از تمامی کاربرانی که از محل اجرای پروژه بهسازی کمربندی امام علی(ع) شهرستان قم تردد دارند، درخواست می‌شود ضمن رعایت جامع مقررات، همکاری و تعامل لازم با عوامل اجرایی را لحاظ کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403080604283
  • خبرنگار : 50455