نتانیاهو: بهای دردناکی در جنگ سخت موجودیتی می‌پردازیم

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر گفت: اسرائیل در یک جنگ سخت موجودیتی است و ما بهای دردناکی می‌پردازیم.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در خصوص عملیات ضد صهیونیستی امروز-یکشنبه- در شمال تل‌آویو گفت: ما منتظر روشن شدن تحقیقات نهایی حادثه در نزدیکی پایگاه گلیلوت هستیم. همه بر تعقیب کسانی که به دنبال کشتن ما هستند اصرار داریم. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که سابقه سیاهی در نسل‌کشی مردم فلسطین و کشتار مردم لبنان دارد، ژست حمایت از مردم گرفت و همچنین مدعی شد: من به مردم ایران می‌گویم که جنگ ما علیه شما نیست.

نتانیاهو درباره تجاوز ناکام به مواضعی در ایران مدعی شد: حمله به ایران دقیق بود و به تمام اهدافش رسید!

این در حالی است که کارشناسان نظامی به شکست این تجاوزگری اذعان کرده‌اند. 

نتانیاهو در مراسم یادبود کشته شدگان و تجلیل از مجروحان جنگی این رژیم در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: ما به ظرفیت دفاعی ایران و توانایی آن در تولید موشک آسیب وارد کرده‌ایم.

این ادعاهای نتانیاهو در حالی است که محافل سیاسی و رسانه‌ای این رژیم بر ضعیف بودن سطح تجاوز تاکید دارند و معتقدند این اقدام تجاوزکارانه در سطح تهدیدات مطرح شده از زبان بنیامین نتانیاهو و «یوآو گالانت» وزیر جنگ کابینه او پس از عملیات وعده صادق ۱ و ۲ نبود.

وی همچنین در اظهارات به دور از واقعیت مدعی شد: حذف یحیی السنوار فرصت بازگشت افراد (اسرای صهیونیست) گروگان گرفته شده را ایجاد کرد، ما نباید آنها را از دست بدهیم!

نتانیاهو در سالگرد هفت اکتبر (طوفان الاقصی) که مصادف با امروز در تقویم عبری است، در اظهاراتی فرافکنانه ادعا کرد: «ضربه‌ای غیرقابل تحمل خوردیم، اما درد شدیدی احساس نکردیم، متلاشی نشدیم. ما در حال بازنویسی تاریخ هستیم، جنگی به ما تحمیل شد و ما مقاومت می‌کنیم!»

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403080604275
  • خبرنگار : 71145