اهدا ۹۱ دستگاه لوازم زندگی به مددجویان حاجی آباد

رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد گفت: در راستای اجرای طرح محرومیت‌زدایی تعداد ۹۱ دستگاه لوازم ضروری زندگی تهیه و به نیازمندان و سالمندان تحت حمایت در شهرستان حاجی‌آباد اهدا شد.

سعید دهقانی امروز یکشنبه ۶ آبان ماه، در مراسم اهدای لوازم ضروری به نیازمندان که با حضور امام جمعه شهرستان حاجی آباد برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح محرومیت‌زدایی در این شهرستان و تأمین لوازم ضروری زندگی برای مددجویان با هدف ارتقاء کیفیت زندگی و افزایش امکانات رفاهی اولیه برای این عزیزان، تعداد ۹۱ دستگاه لوازم ضروری زندگی به خانواده‌های نیازمند و سالمندان تحت حمایت این نهاد در شهرستان حاجی آباد اهدا شد.

دهقانی افزود: از مجموع این تعداد لوازم ضروری زندگی اختصاص داده شده به خانواده‌های نیازمند و سالمندان، تعداد ۶۷ دستگاه یخچال فریزر، ۱۸ دستگاه آبگرمکن و ۶ دستگاه ماشین لباسشویی بوده که همگی از تولیدکنندگان داخل کشور تأمین شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه لوازم ضروری زندگی اهدایی بر اساس شاخص‌ها و اولویت بندی‌های اطلاعات ثبت شده در سامانه امداد هوشمند (سها) بین نیازمندانی که فاقد این گونه لوازم زندگی بوده‌اند، توزیع شده است، تصریح کرد: در مجموع ارزش ریالی این تعداد لوازم ضروری تأمین شده توسط کمیته امداد امام (ره)، بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده که از اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی آباد خاطر نشان کرد: در حوزه حمایت‌های اجتماعی نیز این نهاد با هدف توانمند سازی جوانان خانواده‌های نیازمند و تشویق و کمک به امر ازدواج آسان جوانان کم بضاعت، از ابتدای سال تاکنون ۷۲ سری جهیزیه نیز به ارزش دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان، به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان حاجی آباد اهدا کرده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403080604250
  • خبرنگار : 50987