معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

نظام جمهوری اسلامی و دفاع مقدس در تداوم مکتب امام حسین (ع) است

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: نظام جمهوری اسلامی و دفاع مقدس در تداوم مکتب امام حسین (ع) است.

سردار یعقوب سلیمانی، امروز ۶ آبان در اولین اجلاسیه ۱۸ شهید غریب در اسارت لرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهار کرد: دشمنان ما تمام توان و ظرفیت‌شان را به کار گرفتند که به اصل انقلاب ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه حملات رژیم صهونیستی در جریان فلسطین، لبنان و حملات اخیر، شهادت فرماندهان جبهه مقاومت به دور از منطق و زور است، افزود: پایه و اساس مقاومت مبتنی بر مردم است و حزب الله و مقاومت زنده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان در همه جبهه ها به ویژه در جبهه فرهنگی همه توان خود را به کار گرفته است، عنوان کرد: بهره مندی از گنجینه دوران دفاع مقدس خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

سردار سلیمانی گفت: شهدا و رزمندگان ما شهامت، شجاعت، روحیه استکبار ستیزی، مقاومت و ایثار، صبر و شکیبایی را از مکتب سیدالشهدا درس گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ثبت خاطرات والدین شهدا ضروری است، بیان کرد: خاطرات والدین شهدا باید ثبت و ضبط شود و در اختیار نسل امروز و آینده قرار بگیرد.

سردار سلیمانی در ادامه برگزاری یادواره های شهدا را ارزشمند خواند و اظهار کرد: از این فرصت های طلایی استفاده و گنجینه دفاع مقدس را به نسل های امروز معرفی کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا با نگاه ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی گنجینه‌ای جهت بهره‌برداری نسل‌های بعدی بشود و ما از واژه‌های ایثار، مقاومت و شجاعت در  تداوم مسیر انقلاب و ادامه راه شهدا بهره مند شویم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403080604243
  • خبرنگار : 50176