کشف ۴۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۵ قاچاقچی در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۴۵۰ کیلوگرم تریاک و ‏دستگیری پنج قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حمید هداوند روز یکشنبه ششم آبان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر، نفر اصلی این باند توزیع مواد مخدر شناسایی و مشخص شد با انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به یک باغ ویلا در یکی از مناطق استان البرز قصد توزیع آن را دارد.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و یکسری اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با شناسایی هویت و محل دپوی مواد مخدر با انجام هماهنگی‌های قضایی این متهم را با همراه چهار نفر همدست وی دستگیر کردند.

سردار هداوند گفت: از این باند توزیع مواد مخدر یک قبضه سلاح گرم و تعدادی فشنگ جنگی و مقادیری پول نقد و دو دستگاه خودرو نیز کشف شده است.

 این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند،تاکید کرد: پلیس همواره مصمم است با هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر که امنیت و سلامت جامعه را مورد تهدید قرار می‌دهند برخورد کند و تحقق نتیجه مطلوب این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس در گزارش اینگونه موارد از طریق تلفن ۱۱۰ است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403080604182
  • خبرنگار : 50022

برچسب‌ها