معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان:

اصفهان باید پیشران علم و فناوریِ منطقه باشد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: : مشارکت مردم در انتخابات‌های اخیر نشان داد که باید انتقادها را شنید و اصلاح کرد و تابلوی نهایی کار ما باید توسعه و پیشرفت کشور باشد.

ایوب درویشی، امروز یکشنبه، ۶ آبان در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی استانداری با بیان اینکه اصفهان عمود خیمه تمدن و توسعه کشور است، تأکید کرد: اصفهان یک استان نیست و مسائل و مشکلات اصفهان هم تنها در چارچوب استان مؤثر نیستند و اثرات ملی و حتی فراملی دارند.

وی افزود: در این باره دچار نوعی تناقض‌نما هستیم، از یک سو دارای سرمایه‌های مادی و معنوی بسیار زیاد در استان و از سوی دیگر دچار ابر بحران‌ها و ابرچالش‌های زیادی هستیم که باید آن‌ها را بی‌رحمانه و بی‌تعارف با شلاق علم و تجربه بررسی و ریشه‌یابی کنیم، این مسائل و بحران‌ها جناح سیاسی نمی‌شناسند و همه باید پای کار حل آنها بیایند.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به دلیل پذیرش پیشنهاد استاندار اصفهان، گفت: اخلاق نیکو، نیت خیر و برخورد کریمانه و انسان‌مدارانه وی می‌تواند سرمایه خوبی برای پیشبرد امور باشد، او می‌خواهد کار انجام دهد و این مهم است. تغییرات مدیریتی طبیعی و چرخه‌ای گذرا است و در این گردش ایام باید از تغییرات برای بهبود امور و بهره‌وری استفاده کرد، وقتی خود را کارگزار نظام می‌دانیم باید کارهایمان درست، دقیق و بهره‌ورانه و آهنگ امور به سمت و سوی رضایتمندی و امید مردم باشد.

درویشی ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات‌های اخیر نشان داد که باید انتقادها را شنید و اصلاح کرد و تابلوی نهایی کار ما باید توسعه و پیشرفت کشور باشد؛ این دولت در همین چارچوب فرایندها شعارهای خوبی مثل  عدالت و انصاف و گفتمان را طرح کرد که می‌تواند بستری برای رسیدن به اهداف نظام باشد.

وی به تفکیک حوزه معاونت امنیتی و سیاسی در استانداری اصفهان اشاره و بیان کرد: این به معنای جدایی ذاتی و عدم بده بستان‌های بین بخشی نیست، تلاش می‌کنیم با همکاری سایر حوزه‌ها برای آسیب‌های اجتماعی بر مبنای شاخص‌های علمی راه‌حل‌های منطقی پیدا کنیم. در این مسیر استفاده از نیروهای کارآمد را در دستور کار داریم و اگر کسی را انتخاب می‌کنیم باید اهل آن کار باشد، اصفهان می‌تواند پیشران علم و فناوری در کشور و منطقه باشد و در این مسیر تلاش می‌شود به‌عنوان مدیر به بهترین نحو ممکن در کنار استاندار باشیم تا امور پیش رود.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403080604179
  • خبرنگار : 50528