معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان:

۳۱ هزار متقاضی در هرمزگان سهم آورده مسکن را پرداخت کردند

معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان گفت: تاکنون ۳۱ هزار خانوار از بین ۶۴ هزار خانواده متقاضی مسکن ملی در این استان، نسبت به پرداخت سهم خود اقدام کرده و ثبت‌نام آن‌ها قطعی شده است.

 سعید حاجبی امروز یکشنبه ۶ آبان ماه، در این خصوص اظهار کرد: تمام متقاضیان در مرحله نخست ثبت‌نام باید مبلغ ۴۰۰ میلیون ریالی را به عنوان سهم آورده واریز کنند تا مراحل ساخت و ساز مسکن ملی در استان آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۹۴ هزار خانوار از این استان برای طرح ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: از این تعداد ۶۴ هزار خانوار از واجدان شرایط تأیید نهایی شده‌اند و ۳۱ هزار نفر نیز سهم آورده خود را پرداخت کرده‌اند.

معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: اقساط تسهیلات پرداختی مسکن نیز در این استان ماهیانه ۷۰ میلیون ریال مصوب شده است که در صورت پرداخت دیرهنگام و با فاصله زمانی، واحدهای مسکونی نیز با تأخیر تحویل می‌شود.

حاجبی با توجه به اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در ۱۳ شهرستان استان هرمزگان فعال است، توضیح داد: پیامک‌های با محتوای هشدار حذف از طرح مسکن ملی استان هیچ اعتباری ندارد و شهروندان از این طرح حذف نمی‌شوند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403080604169
  • خبرنگار : 50988