معاون استاندار اعلام کرد

موفقیت ۷۰ درصدی طرح‌های دریافت‌کننده تسهیلات تبصره ۱۸ در زرند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به حساسیت هزینه‌کرد تسهیلات برای ایجاد اشتغال پایدار و ارزش افزوده، گفت: روند کار در واحدهای بازدید شده شهرستان زرند خوب بود و هدف تسهیلات و ایجاد اشتغال بیش از ۷۰ درصد محقق شده است.

امیر حسن زاده امروز ۶ آبان ماه در حاشیه بازدید از چند کارخانه و کارگاه‌ صنعتی شهرستان زرند اظهار کرد: این بازدید در راستای بررسی وضعیت واحدهای صنعتی تولیدی دریافت‌کننده تسهیلات اشتغالزایی با حضور تیم نظارتی استان شامل اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اداره کل اقتصاد و دارایی و اداره کل سرمایه‌گذاری استانداری انجام شد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به این واحدها، بر نظارت دقیق و میدانی پروژه‌های اقتصادی و به ویژه پروژه‌هایی که تسهیلات دولتی دریافت کرده‌اند؛ تاکید کرد و افزود: نظارت میدانی مدیران می‌تواند در راستای کمک به مجموعه‌های اقتصادی و هم جلوگیری از انحراف تسهیلات موثر باشد.

معاون استاندار کرمان گفت: تسهیلات اشتغالزایی تنها بخش کوچکی از تامین مالی را پوشش می‌دهد و سرمایه‌گذاران باید روش‌های جدید تامین مالی را به کار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حساسیت وجود دارد که تسهیلات به اشتغال پایدار و ارزش افزوده منتهی و در جای خود هزینه شود، تصریح کرد: روند کار در واحدهای بازدید شده شهرستان زرند خوب بود و هدف تسهیلات و ایجاد اشتغال بیش از ۷۰ درصد محقق شده است.

حسن زاده در پایان بیان کرد: پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ مربوط به سال ۱۴۰۲ نیز از یک ماه آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403080604168
  • خبرنگار : 50187