فرماندار جدید تبریز: با همه گروه‌ها تعامل و همکاری خواهم داشت

سرپرست فرمانداری شهرستان تبریز به همکاری، تعامل و هم‌افزایی با همه گروه ها تاکید کرد و افزود: با همه گروه ها تعامل، هم‌فکری و هم‌افزایی خواهیم داشت بدلیل اینکه مسائل و مشکلات به تنهایی قابل احصا نیست و اگر شاهد برگزاری تجمعاتی در مقابل فرمانداری هستیم بیانگر وجود مشکلات عدیده‌ مدیریتی است.

داوود گرشاسبی روز یکشنبه ششم آبان‌ماه در شورای اداری تبریز و آیین معارفه‌اش به عنوان فرماندار جدید تبریز، با بیان اینکه ما به بالندگی تبریز افتخار می‌کنیم، افزود: تاریخ، هنر، فرهنگ، ادبیات، شعر، صنعت، موسیقی و همه جنبه های شهرستان تبریز حرف، تعریف و مسیرگشا است.

وی از حسن اعتماد استاندار آذربایجان‌شرقی قدردانی کرد و گفت: خدارو شاکرم که افتخار خادمی مردم شهرستان تبریز را یافتم.

وی تصریح کرد: به دنبال تعامل و همدلی و هم افزایی با همه گروه ها و اقشار و احزاب برای اداره بهتر این شهر هستم زیرا معتقدم که تقابل، به جدل و تنش منجر می شود، حرف منطقی و عقلانی را می پذیریم و به موضوعات از منظر عقلانیت و کارشناسی نگاه می کنیم.

گرشاسبی به حل عقلانی، کارشناسی و منطقی مشکلات تاکید کرد و افزود: باید در حل معضلات اجتماعی از رفتارهای هیجانی پرهیز کنیم که دارای تبعات بسیاری است.

وی از یونس فاتح و سایر فرمانداران اسبق شهرستان تبریز قدردانی کرد و گفت: من کاری با عملکرد فرمانداران گذشته و سابق ندارم و در تلاش برای پیشرفت تبریز هستم.

یونس فاتح فرماندار سابق شهرستان تبریز نیز در این مراسم به خدمت صادقانه خود تاکید کرد و گفت: مستندات عملکرد خود را در قالب ۲۷ مجلد به مدیریت سازمان اسناد شمال‌غرب کشور تحویل داده‌ام تا در حافظه تاریخی این شهر ثبت شود.

وی از تشکیل ۲۰۰ میز خدمت برای مردم شهرستان تبریز در ۱۶ ماه خبر داد و افزود: با وجود تمام زحمات قطعا نتوانسته‌ام خدمت درخور شان مردم تبریز ارائه کنم.

وی به ماجرای فرمانداری خود اشاره کرد و ادامه داد: در دولت شهید رییسی، مرحوم سردار عابدین خرم به بنده بذل محبت کردند تا قبل از آقای جعفری آذر سمت فرمانداری را قبول کنم ولی با توجه به فشار های مردمی در هشت سال دولت گذشته و عدم رغبت به منصب سیاسی این مسئولیت را نپذیرفتم ولی بعدا برای خدمت به مردم این سمت را قبول کردم.

وی برای گرشاسبی سرپرست فرمانداری شهرستان تبریز آرزوی موفقیت کرد و گفت: آقای گرشاسبی از بابت اخلاق و عملکرد در جایگاه بلندی بوده و امیدواریم از این تجارب در مدیریت هرچه بهتر شهرستان تبریز استفاده شود.

شایان ذکر است؛ طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، داود گرشاسبی به سمت سرپرستی فرمانداری تبریز منصوب شد.

 بهرام سرمست در حکم انتصاب گرشاسبی به سمت سرپرستی فرمانداری تبریز، بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های شهرستان بخصوص سرمایه‌های انسانی، مادی و معنوی آن در عمل به تکالیف مقررشده به‌ویژه فراهم کردن بسترهای جهش تولید و رشد اشتغال، جذب سرمایه‌گذاری و گسترش زیرساخت‌های اقتصادی و نیز ارتقای نظم و امنیت عمومی تاکید کرده است.

داود گرشاسبی متولد سال ۱۳۴۷ در شهرستان خلخال و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی، از نیروهای باسابقه وزارت کشور است که مراتب مدیریتی را از بخشداری در استان اردبیل تا فرمانداری شهرستان‌های خداآفرین، جلفا، سراب و مرند در استان آذربایجان شرقی طی کرده است.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۶ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403080604148
  • خبرنگار : 50627